Tematy szkoleń:
- MS01: STANDARDY PRACY W MICROSOFT OFFICE
- MS02: PROFESJONALNY SKŁAD TEKSTU W MICROSOFT WORD
- MS03: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM
MICROSOFT OFFICE - MS04: PREZENTACJA BIZNESOWA
W MICROSOFT POWERPOINT - MS05: ORGANIZACJA PRACY, ZARZĄDZANIE
INFORMACJĄ I KOMUNIKACJA Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI MICROSOFT OFFICE - MS06: SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH
NA PRZYKŁADZIE MICROSOFT ACCESS - MS07: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT PROJECT - MS08: TWORZENIE SCHEMATÓW BIZNESOWYCH
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT VISIO - MS09: DODATKOWE PRODUKTY, USŁUGI MICROSOFT OFFICE 365
- MS10: MICROSOFT EXCEL – KURS ŚREDNIOZAAWANSOWANY
- MS11: MICROSOFT EXCEL – KURS ZAAWANSOWANY
- MS12: ANALIZA DANYCH W MICROSOFT EXCEL Z WYKORZYSTANIEM LISTY I TABEL PRZESTAWNYCH WRAZ Z WPROWADZENIEM DO POWERPIVOT
- MS13: MICROSOFT EXCEL POWER BI – ANALIZA I RAPORTOWANIE POWERPIVOT, POWERQUERY, POWERVIEW
- MS14: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM POWER BI DESKTOP
MS02: PROFESJONALNY SKŁAD TEKSTU W MICROSOFT WORD
Tryb: | Szkolenie zamknięte |
Stopień kursu: | Poziom zaawansowany |
Czas trwania: | 1 dzień - 8 godzin lekcyjnych |
Liczba uczestników: | Maksymalnie 10 osób |
Najbliższe szkolenia: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Cena szkolenia zamkniętego: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Wymagania wstępne dla uczestników
Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemu Windows
i aplikacji Microsoft Office lub ukończenie szkolenia MS01
- Standardy pracy
w Microsoft Office.
Cel kursu:
- Zdobycie praktycznych umiejętności edycji dużych dokumentów przez zespoły pracownicze
- Nauczenie się korzystania w pracy z wykonanych w Microsoft Word formularzy
- Poznanie mechanizmów tworzenia i wykorzystywania korespondencji seryjnej
Program szkolenia:
- Tworzenie rozbudowanych dokumentów
- Wspólna edycja treści raportu w Microsoft Word
- Tworzenie własnego szablonu
- Zarządzanie stylami
- Zmiana organizacji dokumentu z wykorzystaniem sekcji
- Tworzenie konspektu, zmiana widoków
- Dokument główny i dokumenty podrzędne
- Wstawianie przypisów i odnośników
- Recenzja dokumentu
- Porównanie wersji
- Wspólna edycja treści raportu w Microsoft Word
- Tworzenie formularzy
- Korespondencja seryjna z wykorzystaniem reguł i pól wbudowanych
- Ochrona i zabezpieczanie dokumentu
W trakcie kursu uczestnicy:
- Nauczą się wspólnie pracować nad dokumentem - aby efektywnie i w krótkim czasie tworzyć ładne dokumenty firmowe
- Poznają mechanizmy tworzenia formularzy, które znacznie ułatwiają wprowadzanie i kontrolowanie danych do różnego rodzaju wzorcowych dokumentów (karty urlopowe, ankiety, karty pracy…)
- Zrozumieją i polubią korzystanie z korespondencji seryjnej - jako narzędzia do przekazywania różnego rodzaju informacji do wielu adresatów
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy dowolnych działów, którzy na co dzień odpowiedzialni są za przygotowywanie złożonych dokumentów firmowych (umowy, oferty, SIWZ, dokumentacje techniczne, biznesowe, analizy, rapoty, biznesplany)
- Osoby, które odpowiedzialne są za tworzenie standardów firmowych: Szablony, Procedury, Procesy
- Kadra zarządzająca, która nadzoruje, weryfikuje i opiniuje w/w dokumenty