Tematy szkoleń:
- MS01: STANDARDY PRACY W MICROSOFT OFFICE
- MS02: PROFESJONALNY SKŁAD TEKSTU W MICROSOFT WORD
- MS03: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM
MICROSOFT OFFICE - MS04: PREZENTACJA BIZNESOWA
W MICROSOFT POWERPOINT - MS05: ORGANIZACJA PRACY, ZARZĄDZANIE
INFORMACJĄ I KOMUNIKACJA Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI MICROSOFT OFFICE - MS06: SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH
NA PRZYKŁADZIE MICROSOFT ACCESS - MS07: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT PROJECT - MS08: TWORZENIE SCHEMATÓW BIZNESOWYCH
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT VISIO - MS09: DODATKOWE PRODUKTY, USŁUGI MICROSOFT OFFICE 365
- MS10: MICROSOFT EXCEL – KURS ŚREDNIOZAAWANSOWANY
- MS11: MICROSOFT EXCEL – KURS ZAAWANSOWANY
- MS12: ANALIZA DANYCH W MICROSOFT EXCEL Z WYKORZYSTANIEM LISTY I TABEL PRZESTAWNYCH WRAZ Z WPROWADZENIEM DO POWERPIVOT
- MS13: MICROSOFT EXCEL POWER BI – ANALIZA I RAPORTOWANIE POWERPIVOT, POWERQUERY, POWERVIEW
- MS14: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM POWER BI DESKTOP
MS05: ORGANIZACJA PRACY, ZARZĄDZANIE
INFORMACJĄ I KOMUNIKACJA
Z WYKORZYSTANIEM
APLIKACJI MICROSOFT OFFICE
Tryb: | Szkolenie zamknięte |
Stopień kursu: | Poziom średniozaawansowany/zaawansowany |
Czas trwania: | 2 dni - 16 godzin lekcyjnych |
Liczba uczestników: | Maksymalnie 10 osób |
Najbliższe szkolenia: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Cena szkolenia zamkniętego: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Wymagania wstępne dla uczestników
Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemu Windows
i aplikacji Microsoft Office lub ukończenie szkolenia
MS01 - Standardy pracy
w Microsoft Office.
Cel kursu:
- Zdobycie umiejętności pozwalających na wykorzystywanie
poczty elektronicznej do zarządzania kontaktami,
kalendarzem
i zadaniami - Poznanie możliwości programu Microsoft Office One Note - do indeksowania i katalogowania informacji i plików
- Nauczenie się racjonalnego porządkowania i katalogowania poczty i plików
- Zaprezentowanie możliwości współpracy Microsoft Office z urządzeniami mobilnymi
- Pokaz możliwości pracy z dokumentami Microsoft Office przechowywanymi w sieci z wykorzystaniem Microsoft SkyDrive.
Program szkolenia:
- Tworzenie szybkich odniesień do interesujących informacji
z wykorzystaniem Microsoft OneNote
- Wykorzystanie wbudowanego OCR (zamiana tekstu na obrazie na tekst do edycji)
- Umiejętne zarządzanie wysyłaną i otrzymywaną
informacją w poczcie elektronicznej na bazie Microsoft
Outlook
- Zarządzanie archiwami pocztowymi
- Wyszukiwanie i prezentacja wiadomości, widoki
- Automatyzacja zadań związanych z zarządzaniem wiadomościami (reguły)
- Zarządzanie czasem pracy i zadaniami na bazie
Microsoft Outlook
- Kalendarze osobiste i grupowe
- Zarządzanie zadaniami, delegowanie zadań
- Zarządzanie kontaktami
- Tworzenie osobistej bazy kontaktów
- Rozszerzenie możliwości - dodatek - Business Contact Manager/
- Komunikacja, dostęp do informacji i dokumentów
za pośrednictwem urządzeń mobilnych (pokaz)
- Korzystanie z usług systemu poczty elektronicznej
- Korzystanie z kontaktów i kalendarza
- Dostęp do dokumentów Office
- Wspomaganie zarządzania informacją przez urządzenia mobilne (pokaz)
- Zastosowanie aplikacji Office do pracy z dokumentami przechowywanymi w sieci Internet na przykładzie Microsoft SkyDrive
W trakcie kursu uczestnicy:
- Nauczą się w pełni korzystać z możliwości programu Microsoft Outlook
- Przećwiczą indeksowanie i katalogowanie informacji prywatnych i firmowych z wykorzystaniem programu Microsoft OneNote
- Nauczą się zamieniać obrazy na tekst (na przykładzie plików .pdf) wykorzystując wbudowany do programu OneNote - OCR
- Zapoznają się z możliwościami Microsoft SkyDrive.
Adresaci szkolenia:
- Wszyscy pracownicy firmy i kadra zarządzająca, którzy
na co dzień wykorzystują pocztę elektroniczną tylko do
wysyłania
i odbierania wiadomości - Wszyscy pracownicy i kadra zarządzająca firmy, którzy w sposób efektywny chcą panować nad swoimi plikami