Wykorzystywanie cookies
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny internetowej wykorzystujemy pliki cookies w celu optymalizacji jej funkcjonalności i zapewnienia komfortu użytkowania. Strona używa również pliki cookies pochodzące od podmiotów trzecich. Więcej informacji można uzyskać w naszej
"Informacji dotyczącej ochrony danych osobowych"
oraz
"Warunkach korzystania ze stron internetowych".

Zamknięcie okienka oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
x
Strona główna / Szkolenia / Szkolenia Microsoft Office / SZKOLENIE MS05: ORGANIZACJA PRACY, ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ I KOMUNIKACJA Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI MICROSOFT OFFICE

MS05: ORGANIZACJA PRACY, ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ I KOMUNIKACJA
Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI MICROSOFT OFFICE

Tryb: Szkolenie zamknięte
Stopień kursu: Poziom średniozaawansowany/zaawansowany
Czas trwania: 2 dni - 16 godzin lekcyjnych
Liczba uczestników: Maksymalnie 10 osób
Najbliższe szkolenia: Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym
Cena szkolenia zamkniętego: Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym

Wymagania wstępne dla uczestników

Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemu Windows i aplikacji Microsoft Office lub ukończenie szkolenia MS01 - Standardy pracy
w Microsoft Office.


Cel kursu:

  • Zdobycie umiejętności pozwalających na wykorzystywanie poczty elektronicznej do zarządzania kontaktami, kalendarzem
    i zadaniami
  • Poznanie możliwości programu Microsoft Office One Note - do indeksowania i katalogowania informacji i plików
  • Nauczenie się racjonalnego porządkowania i katalogowania poczty i plików
  • Zaprezentowanie możliwości współpracy Microsoft Office z urządzeniami mobilnymi
  • Pokaz możliwości pracy z dokumentami Microsoft Office przechowywanymi w sieci z wykorzystaniem Microsoft SkyDrive.

Program szkolenia:

  • Tworzenie szybkich odniesień do interesujących informacji z wykorzystaniem Microsoft OneNote
    • Wykorzystanie wbudowanego OCR (zamiana tekstu na obrazie na tekst do edycji)
  • Umiejętne zarządzanie wysyłaną i otrzymywaną informacją w poczcie elektronicznej na bazie Microsoft Outlook
    • Zarządzanie archiwami pocztowymi
    • Wyszukiwanie i prezentacja wiadomości, widoki
    • Automatyzacja zadań związanych z zarządzaniem wiadomościami (reguły)
  • Zarządzanie czasem pracy i zadaniami na bazie Microsoft Outlook
    • Kalendarze osobiste i grupowe
    • Zarządzanie zadaniami, delegowanie zadań
  • Zarządzanie kontaktami
    • Tworzenie osobistej bazy kontaktów
    • Rozszerzenie możliwości - dodatek - Business Contact Manager/
  • Komunikacja, dostęp do informacji i dokumentów za pośrednictwem urządzeń mobilnych (pokaz)
    • Korzystanie z usług systemu poczty elektronicznej
    • Korzystanie z kontaktów i kalendarza
    • Dostęp do dokumentów Office
  • Wspomaganie zarządzania informacją przez urządzenia mobilne (pokaz)
  • Zastosowanie aplikacji Office do pracy z dokumentami przechowywanymi w sieci Internet na przykładzie Microsoft SkyDrive

W trakcie kursu uczestnicy:

  • Nauczą się w pełni korzystać z możliwości programu Microsoft Outlook
  • Przećwiczą indeksowanie i katalogowanie informacji prywatnych i firmowych z wykorzystaniem programu Microsoft OneNote
  • Nauczą się zamieniać obrazy na tekst (na przykładzie plików .pdf) wykorzystując wbudowany do programu OneNote - OCR
  • Zapoznają się z możliwościami Microsoft SkyDrive.

Adresaci szkolenia:

  • Wszyscy pracownicy firmy i kadra zarządzająca, którzy na co dzień wykorzystują pocztę elektroniczną tylko do wysyłania
    i odbierania wiadomości
  • Wszyscy pracownicy i kadra zarządzająca firmy, którzy w sposób efektywny chcą panować nad swoimi plikami

Zaprojektuj swoje szkolenie / zadaj pytanie

* - oznacza pola wymagane.
SEW-EURODRIVE