Tematy szkoleń:
- MS01: STANDARDY PRACY W MICROSOFT OFFICE
- MS02: PROFESJONALNY SKŁAD TEKSTU W MICROSOFT WORD
- MS03: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM
MICROSOFT OFFICE - MS04: PREZENTACJA BIZNESOWA
W MICROSOFT POWERPOINT - MS05: ORGANIZACJA PRACY, ZARZĄDZANIE
INFORMACJĄ I KOMUNIKACJA Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI MICROSOFT OFFICE - MS06: SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH
NA PRZYKŁADZIE MICROSOFT ACCESS - MS07: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT PROJECT - MS08: TWORZENIE SCHEMATÓW BIZNESOWYCH
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT VISIO - MS09: DODATKOWE PRODUKTY, USŁUGI MICROSOFT OFFICE 365
- MS10: MICROSOFT EXCEL – KURS ŚREDNIOZAAWANSOWANY
- MS11: MICROSOFT EXCEL – KURS ZAAWANSOWANY
- MS12: ANALIZA DANYCH W MICROSOFT EXCEL Z WYKORZYSTANIEM LISTY I TABEL PRZESTAWNYCH WRAZ Z WPROWADZENIEM DO POWERPIVOT
- MS13: MICROSOFT EXCEL POWER BI – ANALIZA I RAPORTOWANIE POWERPIVOT, POWERQUERY, POWERVIEW
- MS14: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM POWER BI DESKTOP
MS08: TWORZENIE SCHEMATÓW
BIZNESOWYCH
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT VISIO
Tryb: | Szkolenie zamknięte |
Stopień kursu: | Poziom średniozaawansowany/zaawansowany |
Czas trwania: | 2 dni - 16 godzin lekcyjnych |
Liczba uczestników: | Maksymalnie 10 osób |
Najbliższe szkolenia: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Cena szkolenia zamkniętego: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Wymagania wstępne dla uczestników
Ukończenie szkolenia MS04 - Prezentacja biznesowa w Microsoft PowerPoint lub wiedza na równoważnym poziomie.
Cel kursu:
- Zapoznanie uczestników z nowoczesnym narzędziem do tworzenia różnego rodzaju schematów biznesowych, diagramów, relacji
- Nauczenie wykorzystania obiektów z dostępnych bibliotek (np. schemty organizacyjne, UML, BPMN, sieci, rozkład pomieszczeń, kabli.)
- Przećwiczenie podłączenia pod obiekt - bazy danych i umiejętnego wykorzystania tych informacji do aktualizowania schematów
- Pokazanie możliwości automatyzacji pracy poprzez budowanie własnych bibliotek i obiektów
Program szkolenia:
- Ogólna charakterystyka programu Microsoft Office Visio
- Praca z obiektami
- Rodzaje obiektów
- Rysowanie obiektu; Wstawianie obiektu z biblioteki
- Zmiana rozmiaru, wyglądu, przesuwanie, obracanie, kopiowanie, duplikowanie
- Formatowanie obiektów
- Łączenie i grupowanie obiektów
- Praca z bibliotekami - Stencils
- Praca z obiektem Master
- Praca ze stronami i warstwami dokumentu
- Odwołania do innych obiektów
- Ochrona obiektów i dokumentów
- Tworzenie własnych właściwości obiektu - Custom properties editor
- Ustawienia strony
- Przykładowe schematy i diagramy
- Schemat organizacyjny
- Schematy do analizy biznesu, BPMN (przebieg procesu), UML (kodowanie procesu)
- Planowanie projektu
- Tworzenie rysunków do prezentacji i tworzenie rysunków sieci
- Automatyzacja pracy: tworzenie nowych obiektów, stylu, biblioteki, szablonu
- Współpraca z pakietem Office
- Tworzenie bazy danych - informacje o obiektach - współpraca z Microsoft ACCESS
W trakcie kursu uczestnicy:
- Stworzą przykładowe diagramy i schematy z wykorzystaniem różnych obiektów z dostęnych bibliotek
- Nauczą się łączyć obiekt w postaci graficznej z jego opisem – zapisanym w bazie danych
- Poznają sposoby automatyzacji pracy na obiektach
Adresaci szkolenia:
- Szkolenie przeznaczone dla kadry kierowniczej i osób odpowiedzialnych za tworzenie różnego rodzaju dokumentacji firmy, opartej na schematach i grafice. (Kadry, Marketing, IT, produkcja…)