Wykorzystywanie cookies
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny internetowej wykorzystujemy pliki cookies w celu optymalizacji jej funkcjonalności i zapewnienia komfortu użytkowania. Strona używa również pliki cookies pochodzące od podmiotów trzecich. Więcej informacji można uzyskać w naszej
"Informacji dotyczącej ochrony danych osobowych"
oraz
"Warunkach korzystania ze stron internetowych".

Zamknięcie okienka oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
x
Strona główna / Szkolenia / Szkolenia Microsoft Office / SZKOLENIE MS03: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT OFFICE

MS03: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT OFFICE

Tryb: Szkolenie zamknięte
Stopień kursu: Poziom zaawansowany
Czas trwania: 2 dni - 16 godzin lekcyjnych
Liczba uczestników: Maksymalnie 10 osób
Najbliższe szkolenia: Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym
Cena szkolenia zamkniętego: Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym

Wymagania wstępne dla uczestników

Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemu Windows i aplikacji Microsoft Office lub ukończenie szkolenia MS01 - Standardy pracy
w Microsoft Office.


Cel kursu:

  • Zdobycie praktycznych umiejętności analizowania danych z wykorzystaniem wbudowanych mechanizmów Microsoft Excel
    i Microsoft Access
  • Nauczenie się tworzenia bardziej skomplikownych wzorów obliczeniowych, wykorzystujących wbudowane funkcje Microsoft Excel
  • Poznanie dodatków Microsoft Excel, które rozszerzają możliwości analizy danych
  • Zrozumienie czym jest makro i prosta automatyzacja pracy z jego wykorzystaniem

Program szkolenia:

  • Źródła danych
    • Microsoft Excel, Microsoft Access, SQL Server, pliki tekstowe
    • Komunikacja Microsoft Excel z programami bazodanowymi
  • Wykorzystanie Microsoft Excel
    • Tworzenie zaawansowanych formuł obliczeniowych
    • Funkcje logiczne, tekstowe, wyszukiwania adresu, daty i czasu
    • Formuły tablicowe
    • Praca z listą danych
    • Poprawność danych, zapewnienie poprawności danych
    • Wyróżnianie danych z wykorzystaniem zaawansowanego formatowania warunkowego
    • Funkcje bazodanowe
  • Wbudowane narzędzia do analizy danych
    • Szukaj wyniku
    • Menadżer scenariuszy
    • Tabela 1 i 2 zmiennych
    • Tabela przestawna i wykres przestawny
  • Graficzna prezentacja danych
    • Przykłady zaawansowanych wykresów
  • Dodatki
    • AnalysisToolpack
    • Solver
    • PowerPivot
  • Wykorzystanie Microsoft Access
    • Praca z kwerendami
    • Tworzenie raportów
  • Prosta automatyzacja z wykorzystaniem makr
  • Praca grupowa w Microsoft Excel; Recenzja; Ochrona

W trakcie kursu uczestnicy:

  • Nauczą się pobierać dane do anliz z różnych źródeł zewnętrznych
  • Poznają wbudowane mechanizmy Microsoft Excel do tworzenia analiz i raportów
  • Poznają dodatki Microsoft Excel zwiększające możliwości analizowania danych
  • Nauczą się eksportować dane z Microsoft Excel do Microsoft Access i tam efektywnie je przetwarzać z wykorzystaniem kwerend
    i raportować z wykorzystaniem raportów.
  • Przećwiczą tworzenie bardziej skomplikowanych wzorów obliczeniowych opartych na bazie funkcji, odniesień i formuł tablicowych
  • Dowiedzą się, jak tworzyć zaawansowane wykresy (dynamiczne, złożone)
  • Zdobędą praktykę w tworzeniu kalkulacji z zaostrzoną kontrolą wprowadzanych danych i ochroną pól i formuł obliczeniowych przed niepożądaną edycją
  • Dowiedzą się, czym jest makro i jak prosto automatyzować codzienne czynności

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy wszystkich działów, którzy na co dzień odpowiedzialni są za przygotowywanie analiz biznesowych i raportowania (Marketing, Produkcja, Księgowość, Kadry, Inwestycje…)
  • Osoby, które odpowiedzialne są za tworzenie standardów firmowych: Szablony, Procedury, Procesy
  • Kadra zarządzająca, która nadzoruje, weryfikuje i opiniuje w/w dokumenty

Zaprojektuj swoje szkolenie / zadaj pytanie

* - oznacza pola wymagane.
SEW-EURODRIVE