Tematy szkoleń:
- MS01: STANDARDY PRACY W MICROSOFT OFFICE
- MS02: PROFESJONALNY SKŁAD TEKSTU W MICROSOFT WORD
- MS03: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM
MICROSOFT OFFICE - MS04: PREZENTACJA BIZNESOWA
W MICROSOFT POWERPOINT - MS05: ORGANIZACJA PRACY, ZARZĄDZANIE
INFORMACJĄ I KOMUNIKACJA Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI MICROSOFT OFFICE - MS06: SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH
NA PRZYKŁADZIE MICROSOFT ACCESS - MS07: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT PROJECT - MS08: TWORZENIE SCHEMATÓW BIZNESOWYCH
Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT VISIO - MS09: DODATKOWE PRODUKTY, USŁUGI MICROSOFT OFFICE 365
- MS10: MICROSOFT EXCEL – KURS ŚREDNIOZAAWANSOWANY
- MS11: MICROSOFT EXCEL – KURS ZAAWANSOWANY
- MS12: ANALIZA DANYCH W MICROSOFT EXCEL Z WYKORZYSTANIEM LISTY I TABEL PRZESTAWNYCH WRAZ Z WPROWADZENIEM DO POWERPIVOT
- MS13: MICROSOFT EXCEL POWER BI – ANALIZA I RAPORTOWANIE POWERPIVOT, POWERQUERY, POWERVIEW
- MS14: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM POWER BI DESKTOP
MS03: ANALIZA DANYCH Z WYKORZYSTANIEM MICROSOFT OFFICE
Tryb: | Szkolenie zamknięte |
Stopień kursu: | Poziom zaawansowany |
Czas trwania: | 2 dni - 16 godzin lekcyjnych |
Liczba uczestników: | Maksymalnie 10 osób |
Najbliższe szkolenia: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Cena szkolenia zamkniętego: | Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym |
Wymagania wstępne dla uczestników
Podstawowa wiedza z zakresu obsługi systemu Windows
i aplikacji Microsoft Office lub ukończenie szkolenia MS01
- Standardy pracy
w Microsoft Office.
Cel kursu:
- Zdobycie praktycznych umiejętności analizowania
danych z wykorzystaniem wbudowanych mechanizmów
Microsoft Excel
i Microsoft Access - Nauczenie się tworzenia bardziej skomplikownych wzorów obliczeniowych, wykorzystujących wbudowane funkcje Microsoft Excel
- Poznanie dodatków Microsoft Excel, które rozszerzają możliwości analizy danych
- Zrozumienie czym jest makro i prosta automatyzacja pracy z jego wykorzystaniem
Program szkolenia:
- Źródła danych
- Microsoft Excel, Microsoft Access, SQL Server, pliki tekstowe
- Komunikacja Microsoft Excel z programami bazodanowymi
- Wykorzystanie Microsoft Excel
- Tworzenie zaawansowanych formuł obliczeniowych
- Funkcje logiczne, tekstowe, wyszukiwania adresu, daty i czasu
- Formuły tablicowe
- Praca z listą danych
- Poprawność danych, zapewnienie poprawności danych
- Wyróżnianie danych z wykorzystaniem zaawansowanego formatowania warunkowego
- Funkcje bazodanowe
- Wbudowane narzędzia do analizy danych
- Szukaj wyniku
- Menadżer scenariuszy
- Tabela 1 i 2 zmiennych
- Tabela przestawna i wykres przestawny
- Graficzna prezentacja danych
- Przykłady zaawansowanych wykresów
- Dodatki
- AnalysisToolpack
- Solver
- PowerPivot
- Wykorzystanie Microsoft Access
- Praca z kwerendami
- Tworzenie raportów
- Prosta automatyzacja z wykorzystaniem makr
- Praca grupowa w Microsoft Excel; Recenzja; Ochrona
W trakcie kursu uczestnicy:
- Nauczą się pobierać dane do anliz z różnych źródeł zewnętrznych
- Poznają wbudowane mechanizmy Microsoft Excel do tworzenia analiz i raportów
- Poznają dodatki Microsoft Excel zwiększające możliwości analizowania danych
- Nauczą się eksportować dane z Microsoft Excel do Microsoft
Access i tam efektywnie je przetwarzać z wykorzystaniem
kwerend
i raportować z wykorzystaniem raportów. - Przećwiczą tworzenie bardziej skomplikowanych wzorów obliczeniowych opartych na bazie funkcji, odniesień i formuł tablicowych
- Dowiedzą się, jak tworzyć zaawansowane wykresy (dynamiczne, złożone)
- Zdobędą praktykę w tworzeniu kalkulacji z zaostrzoną kontrolą wprowadzanych danych i ochroną pól i formuł obliczeniowych przed niepożądaną edycją
- Dowiedzą się, czym jest makro i jak prosto automatyzować codzienne czynności
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy wszystkich działów, którzy na co dzień odpowiedzialni są za przygotowywanie analiz biznesowych i raportowania (Marketing, Produkcja, Księgowość, Kadry, Inwestycje…)
- Osoby, które odpowiedzialne są za tworzenie standardów firmowych: Szablony, Procedury, Procesy
- Kadra zarządzająca, która nadzoruje, weryfikuje i opiniuje w/w dokumenty