Wykorzystywanie cookies
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny internetowej wykorzystujemy pliki cookies w celu optymalizacji jej funkcjonalności i zapewnienia komfortu użytkowania. Strona używa również pliki cookies pochodzące od podmiotów trzecich. Więcej informacji można uzyskać w naszej
"Informacji dotyczącej ochrony danych osobowych"
oraz
"Warunkach korzystania ze stron internetowych".

Zamknięcie okienka oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
x
Strona główna / Szkolenia / Szkolenia Microsoft Office / SZKOLENIE MS06: SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH NA PRZYKŁADZIE MICROSOFT ACCESS

MS06: SYSTEM ZARZĄDZANIA BAZAMI DANYCH NA PRZYKŁADZIE MICROSOFT ACCESS

Tryb: Szkolenie zamknięte
Stopień kursu: Poziom średniozaawansowany/zaawansowany
Czas trwania: 2 dni - 16 godzin lekcyjnych
Liczba uczestników: Maksymalnie 10 osób
Najbliższe szkolenia: Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym
Cena szkolenia zamkniętego: Kontakt z działem Techniczno - Szkoleniowym

Wymagania wstępne dla uczestników

Ukończenie szkolenia MS03 - Analiza danych z wykorzystaniem Microsoft Office lub wiedza na równoważnym poziomie.


Cel kursu:

  • Zdobycie umiejętności pozwalających na samodzielne zaprojektowanie prostej bazy danych
  • Poznanie sposobów pozyskiwania danych do programu Microsoft Access
  • Przećwiczenie projektowania funkcjonalnych kwerend, formularzy i raportów
  • Poznanie możliwości automatyzacji pracy poprzez makra

Program szkolenia:

  • Planowanie bazy danych, podstawowe pojęcia związane z bazami danych (rekord, klucz, relacja)
  • Tworzenie tabel, relacje pomiędzy tabelami
  • Wprowadzanie danych
    • Import z pliku tekstowego
    • Import z pliku Microsoft Excel
    • Import z innych baz Microsoft Access
    • Dostęp do baz danych korporacyjnych
  • Pozyskiwanie informacji z bazy - tworzenie zaawansowanych kwerend
  • Przyjazny dostęp do danych - tworzenie formularzy
  • Prezentacja wyników zapytania - tworzenie zaawansowanych raportów
  • Automatyzacja zadań - makra
  • Wymiana informacji wewnątrz pakietu Office

W trakcie kursu uczestnicy:

  • Zaprojektują przykładową bazę
  • Nauczą się tworzyć formularze ułatwiające wprowadzanie danych do bazy
  • Przećwiczą tworzenie użytecznych kwerend i raportów
  • Nauczą się automatyzować pracę z wykorzystaniem wbudowanych makr

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy wszystkich działów, którzy na co dzień odpowiedzialni są za przygotowywanie analiz biznesowych i raportowania (Marketing, Produkcja, Księgowość, Kadry, Inwestycje…)
  • Osoby, które odpowiedzialne są za tworzenie standardów firmowych: Szablony, Procedury, Procesy
  • Kadra zarządzająca, aby mogła umiejętnie korzystać z informacji przechowywanych w bazie Microsoft Access

Zaprojektuj swoje szkolenie / zadaj pytanie

* - oznacza pola wymagane.
SEW-EURODRIVE